AirHelp er en global tjeneste som hjelper flypassasjerer med å få kompensasjon for forsinkede, innstilte eller overbookede flyvninger samt problemer med bagasje. Tjenesten er nå også for norske passasjerer og er vurdert til karakter 4,6 av 5 på Trustpilot basert på over 184 808 anmeldelser. AirHelp har hjulpet 2,3 millioner passasjerer på forskjellige måter siden 2013.
Man kan få opptil 600 Euro på hver passasjer i kompensasjon ved å bruke AirHelp. Det fine er at de hjelper deg med alt og det hele er veldig enkelt. AirHelp tilbyr en «no win, no fee»-modell, som betyr at du som kunde ikke betaler noe hvis de vinner saken. Dette reduserer risikoen for deg som passasjer ettersom alle juridiske gebyrer håndteres av AirHelp. Gebyret (35% av kompensasjonen, 50% hvis saken går til retten) trekkes kun hvis kompensasjonen utbetales.
AirHelp håndterer hele prosessen fra innsamling og innsending av nødvendige dokumenter til forhandlinger med flyselskapene. Dette gjør prosessen enklere og mindre tidkrevende for deg. De sørger også for løpende oppdateringer gjennom sakens gang. På de oversiktlige nettsidene har de gode guider med hvilke rettigheter du har i forskjellige situasjoner og hva du kan forvente. Gå inn på siden og trykk Kjenn dine rettigheter i menyen.
Tjenesten dekker alle flyselskaper og land, støtter kunder på 19 ulike språk og opererer med et nettverk av advokatfirmaer i over 35 land. I tillegg til kompensasjon for flyvninger, tilbyr AirHelp kompensasjon for forsinket eller tapt bagasje, og tilgang til lounge ved enkelte tilfeller.
De er medlem av Association of Passenger Rights Advocates (APRA). Gode historier og resultater har vært omtalt i medier som Dagens Næringsliv, NRK, Aftenposten og Dagsavisen.
Tjenesten nevnt her med nyttig AirHelp erfaring: Hvordan få kompensasjon for innstilt eller forsinket fly
Klikk på knappen på siden eller bildet under for å melde deg inn og legg inn din egen erstatningssak via AirHelp login.
Omtaler
Det er ingen omtaler ennå.