Onepiece er mer enn et koseplagg, og her kjøper du det
Innholdsfortegnelse
Onepiece ble en braksuksess da det ble lansert i 2007. Det ble startet av Thomas Adams, Knut Gresvig og Henrik Nørstrud i Oslo. Tanken bak merket var å produsere et plagg som fanget selve essensen av avslapning. Merket ble mottatt med blandede reaksjoner, men ble raskt en internasjonal suksess og et sterkt varemerke mange elsket og sverget til.
Den dag i dag har Onepiece 10 konseptbutikker, over 100 forhandlere i over 100 land og over en million fans verden over. I denne artikkelen tipser vi deg også om hvilke trygge nettbutikker som selger Onepiece i tillegg til den offisielle som ser slik ut akkurat når vi skriver dette:
Avslappingsplagg alle kan like
Onepiece selger klær og tilbehør til avslapning i alle mulig farger og materialer. Det mest populære produktet og også deres første produkt er en genser og bukse i én del – altså en form for heldress eller jumpsuit som du kan hoppe rett inn og ut av når du måtte ønske for den ultimate avslapning. I senere tid har de også inkludert andre produkter som gensere og bukser i form av separate deler eller tilbehør som hører med til avslapningsformål, enten det er på en rolig søndag eller en behagelig mandag på hjemmekontoret.
Fordelen med Onepiece sitt populære produkt er dets enkelhet og høye grad av komfort.
Er du sliten etter jobb kan du hoppe rett ut av dine vanlige klær og rett inn i en Onepiece der du bare behøver å dra opp glidelåsen og deretter er klar for å kaste deg på sofaen. Den er behagelig å ha på og du finner den i ulike farger og materialer som passer til nesten ethvert formål. De er romslige og kan fint brukes i skibakken med ullundertøy under, eller etter en hard kveld på byen når du har lyst til å gjemme deg bort og ikke orker klær som strammer overalt.
En Onepiece kan i praksis brukes i alle settinger, men det er ikke nødvendigvis alltid like sosialt akseptabelt. Den er perfekt til bruk ved avslapning, hjemmekontor, på stranden når det blir kaldt, skiturer i bakken, afterski, turer til nærbutikken og liknende. Den er nok mindre akseptabel i bryllup, konfirmasjon, viktige jobbmøter og på restaurant, selv om det ikke nødvendigvis er noen som stopper deg i å bruke den i slike settinger også.
Etter lanseringen i 2007 var det stor uenighet om hvilke sosiale arenaer et slik plagg skulle aksepteres på. Jo mer motstand det ble mot plagget, jo mer blest ble det og jo flere fikk også sansen for plagget. Det begynte som et plagg markedsført mot russen og et frynsete rykte. Onepiece rettet seg deretter til Paradise Hotel for markedsføring og fikk en braksuksess her i Norge. Det var fortsatt et merke forbundet med en viss type, livsstil og situasjon. Når Onepiece deretter rettet snuten utover landets grenser ble det en enorm suksess. Kjendiser som Beyoncé, Justin Bieber, Janet Jackson, One Direction-gutta og The Kardashian ble sett i Onepiece og plagget fikk en helt ny legitimitet blant flere og ble mer akseptert å bruke også utenfor husets fire vegger eller på russetreff.
Onepiece har rettet produktene sine mot både menn, kvinner og barn – og da særlig de yngre generasjonene. Produktene appellerer til både aktive mennesker, så vel som de som ønsker å ta det rolig.
Varemerket har forpliktet seg til å sikre rettferdige lønnsvilkår, muligheter for ansatte til å samle seg i fagforeninger, lønnsforhandlinger, begrensninger på arbeidstid og gode arbeidsforhold til alle ansatte hos seg selv og sine leverandører. De er også en nulltoleranse mot tvungent barnearbeid, trakassering eller misbruk mot ansatte, diskriminering på grunnlag av kjønn, rase, religion, alder, funksjonshemming, seksuell legning, politiske meninger, nasjonalitet eller sosial eller etnisk opprinnelse.
Onepiece har ikke fysiske butikker i Norge, men man kan se og kjøpe hele deres utvalg av klær og tilbehør på den offisielle nettbutikken deres www.onepiece.com. Husk å bytt lokasjon til Norge. Her er noen flere butikker du kan sjekke ut som fører merket:
Nettbutikker som selger Onepiece
logo | Navn | Sammendrag | Handle |
---|
Erfaringer
På Trustpilot kan man se mange kunder har gode erfaringer med Onepiece sine produkter. Tilbakemeldingene vitner om gode priser i forhold til produktet som leveres, god kvalitet og gode handleopplevelser. Servicen er på et høyt nivå og strekker seg langt for å gjøre kunder fornøyde uansett hvor de befinner seg i verden.
Onepiece har blitt et kjent og kjært varemerke etter å ha eksplodert i popularitet på kort tid. Det er tydelig å se at dette er et merke mange er fornøyd med og som har etablert seg godt i markedet – ikke bare med den velkjente heldressen, men også med et bredt spekter av velutviklede produkter til folk flest.
Husk å les: Nettbutikker med klær og utstyr fra Haglöfs